Op ‘zendingsreis’

Bijna 40 jaar geleden ben ik daar begonnen. Eind 1978: classicaal examen in Zuidhorn, predikant in Aduard. Van 1983 tot 1991 en later nog eens van 2008 tot 2013 was deze regio onze bidden-en-betalen achterban.

Deze week is de algemene vergadering van Zuid-Afrika Mission. Ik ben uitgenodigd om daar te spreken over het boek When Helping Hurts. Een boek over hulpverlening waarover ik heel enthousiast ben.

whenhelpinghurts.jpg

Zuidhorn is niet naast de deur. Vandaar dat Mieke en ik woensdag al naar het Noorden vertrekken en op vrijdag terugkomen. Dat geeft ons de gelegenheid om nog eens rond te kijken in dat deel van ons land.

M’n verhaal Als het leven pijn doet … hoe we elkaar kunnen helpen zal ik donderdag op deze site zetten.

Een Reactie op “Op ‘zendingsreis’

  1. Fijne dagen in het noorden. Vorige week waren wij er nog! Burum, Buitenpost, het Uitland met de boerderij (Werklust). Jullie zullen wellicht andere keuzes maken, er valt zo veel te herinneren. Geniet ervan!

Geef een reactie

