Heb je me gemist?

Hallo Mieke. Gaat het goed met Tjeerd? Al weken horen we niks van hem op Twitter. Begin me een beetje zorgen te maken. [Een broer.]

Asociaal stil was het – was ik – in de vakantie. Heerlijk. 20160908_084620

Het is een keuze …

20160905_163431.jpg

Veecater veer

 

Ja, ik ben er weer.

Komende zondag is de startzondag in de Emmauskerk..

Een Reactie op “Heb je me gemist?

  1. Fijn dat je weer terug bent. En dat jullie het goed hebben gehad. Sterkte en zegen voor het komende werkseizoen. En wat de toekomst brengen moge …. Probeer te blijven ontvangen, dan kun je ook weer (door)geven.

Geef een reactie

