#durftevragen – antwoorden

Eind vorig jaar nodigde ik m’n gemeente uit om vragen te stellen “… die je in de preken besproken zou willen zien.” Nou, dat heb ik geweten.

untitled.png

Niet minder dan 20 vragen werden me voorgelegd – waarvan de helft door één persoon. Ik kan ff verder: over bijbelteksten, over Job en het lijden, over de schepping, over de wederkomst, over de zondag …

Na het gemeenteproject is er ruimte voor deze themapreken. Houd onze website in de gaten. Dan hoef je niks te missen.

  1. Op zondag 10 april in de middagdienst vieren we het avondmaal. De preek gaat over Johannes 12 vers 47. “Hij is een God van liefde en genade”.
  2. Op 24 april ’s morgens bespreek ik vragen over Gods oordeel en onze redding, ook vanuit Zondag 2, 3 en 4 van de catechismus.
  3. In de morgendienst van zondag 1 mei gaat het over Johannes 17, het ‘hogepriesterlijk’ gebed.

untitled2

Geef een reactie

