Feest van liefde

DSCI1924

‘ik moest twee keer naar de kerk maar dat was niet zo erg, het was best wel heel leuk en ‘s middags mochten we aan de tafel zitten’ [avondgebed]

DSCI1923

… dat ik gisteren heb genoten tijdens de kerkdiensten!

Het raakte me dat we met elkaar gemeente zijn en op een bijzondere manier ook mochten vieren dat we band hebben met God en met elkaar.

DSCI1917.JPG

Wat heb ik veel inspiratie gevonden! Heel veel associatieve, aanvullende, verhelderende gedachten en aantekeningen motiveren mijn komst. Ik hoop dat alles tezamen lukken gaat!

DSCI1916

… ik wilde je nog laten weten beide diensten van gisteren een feest waren.

Vooral ook de middagdienst merkte ik een enorme verbondenheid met elkaar maar ook met God.

DSCI1911

Meer foto’s – credits: Mirjam – en reacties op onze Facebook-pagina.

Geef een reactie

