Een hele mooie dag

Ik voel het meteen, als ik – gistermorgen om vijf uur – opsta. “Dit wordt een goeie dag.” Ik kan m’n voeten goed neerzetten, flinke stappen doen, zonder het gewone geschuifel. Dit voelt beter. Reden om niet alleen te bidden voor Parijs maar ook te danken voor Antwerpen.

De mensen in de kerk zien het ook.

Je loopt een stuk beter vandaag.

Fijn dat je de hele dienst kunt doen.

Is je oude neuroloog weer terug?

Nee, dat niet. Maar professor Cras heeft wel de instellingen van m’n neurostimulator veranderd naar hoe ’t was vóór 25 september. Toen is dokter Croziers gaan experimenteren. Dat ging slecht. En Cras liet me nog slechter voelen. “Zouden we niet terug kunnen naar die oude instellingen?”

Dat mag.

Ik merk onmiddellijk dat ik makkelijker en meer verstaanbaar kan praten.

Lopen lukt nog niet echt. Maar als ik vrijdagochtend  m’n DBS aan de ene kant verander van 2.9 naar 3.2 voel ik het verschil.

//platform.twitter.com/widgets.js

  • vrijdagmiddag rijden we naar Amersfoort
  • vrijdagavond kan ik meedoen in Ede
  • zaterdag naar de Mediamarkt op het Eemplein
  • en toch zondagmorgen voorgaan in de Emmaus
Eemplein Amersfoort

Eemplein Amersfoort

Voor het eerst kan ik zelfs om vier uur de middagdienst bijwonen.

ik heb een goede zondag.

Geef een reactie

